8 OPT

Tratare - Vindecare - Autovindecare


Tratare: a ma trata inseamna a apela la o autoritate exterioara care imi va prescrie un medicament,simptomul va disparea si voi considera ca e suficient.

Vindecare: inteleg ca a trata nu rezolva problema care va aparea mai tarziu sub forma altui simptom.Apelez la o autoritate exterioara care imi va aplica o forma de vindecare; alimentatie,stil de viata,remedii din plante,terapii energetice,sau oricare alta forma de vindecare alternativa sau complementara tratamentului medicamentos.

Autovindecare: inteleg ca vindecarea e un proces interior,lucrez cu interiorul meu,devin constient si imi asum responsabilitatea asupra vietii mele.

Diferenta o face nivelul de constienta sau inconstienta.

Te iubesc, multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu