Gandurile unui om perfect sanatos



Permit gandurilor mele sa fie libere. Trecutul s-a dus. Sunt in pace si in armonie neincetat.
Eliberez din mine modelul care mi-a creat aceasta problema. Sunt in pace si in armonie neincetat. Merita sa fac asta pentru mine.
Sunt o expresie Divina a vietii. Ma iubesc si ma accept asa cum sunt in clipa de fata.
Ma simt ca orice copil care a fost dorit, binevenit si iubit profund.
Am grija cu toata dragostea de corpul meu, de mintea mea si de emotiile mele.
Traiesc in prezent. Fiecare moment este nou. Imi cunosc propria valoare. Ma iubesc si ma aprob.
Lumea este sigura si prietenoasa.
Sunt in siguranta. Imi traiesc viata in pace.
Totul se petrece intr-o perfecta ordine spatiu-timp.
Iert si eliberez trecutul.
Inteligenta, curajul si valoarea personala sunt intotdeauna prezente. Viata este sigura.
Ma simt in siguranta experimentand bucuria in toate domeniile vietii. Iubesc viata.
Este bine sa fiu eu. Sunt minunat exact asa cum sunt. Aleg sa traiesc. Aleg bucuria si ma accept.
Ma eliberez cu usurinta de ceea ce nu mai am nevoie in viata.
Iubirea este cea cu ajutorul careia ma eliberez total de trecut.
Sunt liber. Sunt iubire.
Am incredere in procesul vietii. In viata mea se desfasoara doar actiunea dreapta si buna.
Ma iert pe mine insumi cu iubire. Sunt liber.
Trecutul s-a dus. In prezent, ma iubesc si ma aprob.
Ma iubesc si ma aprob. Am incredere in viata. Sunt in siguranta.
Ma simt in siguranta. Ma deschid vietii. Doresc sa experimentez viata.
Sunt in siguranta si las viata sa curga cu bucurie.
Sunt in siguranta. Este bine sa simti. Sentimentele mele sunt normale si acceptabile.
Ma iubesc si ma aprob. Sunt in siguranta. Viata e sigura si plina de bucurie.
Sunt plin de bucurie. Aceasta curge prin mine cu fiecare bataie a inimii mele.
Sunt complet deschis catre viata si bucurie. Aleg sa privesc si sa inteleg totul cu dragoste.
Eu sunt dragoste. Aleg acum sa ma iubesc si sa ma aprob. Ii privesc pe ceilalti cu dragoste.
Este bine pentru mine sa cresc, sa ma maturizez. Lumea este sigura. Eu sunt in siguranta.
Este sigur acum, pentru mine, sa preiau raspunderea propriei mele vieti. Aleg libertatea.
Acest copil este in siguranta si iubit. El este binevenit si ingrijit cu duiosie.
Zilnic se intampla minuni. Merg in interiorul fiintei mele pentru a dizolva sabloanele, modelele ce au creat suferinta si ACUM accept vindecarea si ajutorul Divin.
Imi gasesc bucuria in cine sunt. Sunt o frumoasa expresie a vietii, curgand perfect tot timpul.
Sunt singura mea autoritate. Ma iubesc si ma aprob. Viata este buna.
Creez numai pace si armonie in mine si in jurul meu.
Am taria, puterea si cunostintele de a ma descurca in toate problemele vietii.
Doresc sa schimb tot ce in mine a creat aceasta situatie. Ma iubesc si ma aprob. Sunt in siguranta.
Eu curg cu usurinta odata cu schimbarea. Viata mea este ghidata Divin si intotdeauna merg in aceeasi directie.
Ma descurc cu usurinta si bucurie in experientele mele de viata.
Actiunea Divina justa se manifesta intotdeauna in viata mea. Ma iubesc si ma aprob. Totul este bine. Comunic cu iubire cu tot ceea ce ma inconjoara.
Tot ceea ce este bun si bine curge acum liber in jurul meu. Ideile Divine se exprima prin mine.
Sunt in pace.
Este dreptul meu din nastere sa-mi satisfac necesitatile. Acum doresc, cer si primesc cu iubire si cu usurinta.
In Univers ma simt acasa. Sunt inteles si sunt in siguranta.
Viata este schimbare, ma adaptez usor la nou. Accept viata trecut, prezent si viitor.
Cu iubire, imi accept deciziile, stiind ca sunt liber si ma schimb. Sunt in siguranta.
Imi imbratisez experientele vietii cu iubire, cu usurinta si cu bucurie.
Ma iubesc si ma aprob. Imi pasa de mine. Sunt mereu total adecvat.
Curg usor odata cu viata si cu fiecare noua experienta. Totul este bine.
Declar pace si armonie cu mine si in jurul meu. Totul este bine.
Sunt iubit, hranit si sprijinit de viata insasi. Este bine ca traiesc.
Iubirea relaxeaza si elibereaza tot ce nu se armonizeaza cu sinele meu.
Am fost un copil protejat de Divinitate si inconjurat cu dragoste.Doamne, te rog da-mi imunitate mentala.
Doresc sa ma schimb si sa ma dezvolt(sa evoluez).
Eliberez tot controlul Universului. Sunt in pace cu mine si cu viata.
Aceasta minte isi cunoaste adevarata identitate si este un punct de creatie Divina a propriei manifestari.
Stiu ca viata ma sprijina dezinteresat si glorios. Viata ma iubeste. Vietii ii pasa de mine.
Sunt liber sa vorbesc pentru mine. Sunt sigur in exprimarea mea. Comunic doar prin iubire.
Cu iubire si bucurie imi accept sexualitatea si exprimarea sa. Accept numai gandurile care ma sprijina si ma fac sa ma simt bine.
Ma misc inainte, eliberat de trecut. Sunt in siguranta. Sunt liber.
Sunt calm si senin in gandurile mele.
Am incredere in procesul vietii. Sunt in siguranta.
Sunt in siguranta. Ma iubesc si ma aprob. Am incredere in viata.
Permit iubirii din adancul inimii mele sa vindece absolut tot ceea ce vad. Aleg pacea. Totul este bine in lumea mea.
Viata este eterna si plina de bucurie.
Viata se schimba, iar eu integrez noul cu usurinta. Accept viata trecut, prezent si viitor.
Sunt operatorul iubitor al mintii mele.
Iert si eliberez trecutul cu iubire. Aleg sa-mi umplu lumea cu bucurie si ma aprob.
Imi permit sa fiu tot ce pot sa fiu si merit ce-i mai bun in viata.
Ii iert pe ceilalti. Ma iert si pe mine. Sunt liber sa ma bucur si sa iubesc viata.
Aleg sa iubesc viata. Canalele mele sunt larg deschise. Este atat de bine sa primesti bucuria.
Sunt liber sa circul iubirea si bucuria in orice parte a vietii mele. Iubesc viata.
Raspund la iubire si la ganduri de iubire. Totul este in pace.
Ma iubesc si ma aprob. Imi creez propria bucurie. Vreau sa fiu un castigator in viata. Sunt parte a ritmului perfect de curgere a vietii.
Vad totul cu ochi de iubire. Exista aceasta solutie armonioasa si eu o accept acum.
De indata ce ma eliberez de trecut, soseste un val nou, proaspat si vital. Permit vietii sa curga prin mine.
Ma relaxez si permit mintii mele sa fie in pace.
Cu iubire imi mentin mintea si corpul in echilibru. Acum eu aleg gandurile care ma fac sa ma simt bine.
Amintirile mele sunt frumoase pentru ca eu vreau sa le fac asa. Ma iubesc.
Viata ma iubeste si eu iubesc viata. Accept sa primesc toata abundenta, libertatea si bucuria vietii.
Trec cu usurinta prin noi experiente, noi directii si noi schimbari.
Eliberez cu bucurie trecutul. Viata este dulce si asa sunt si eu.
Ma iubesc si ma aprob. Ma vad pe mine si tot ceea ce fac cu iubire. Sunt in siguranta.
Gandurile mele sunt calme si eu sunt senin. Ma accept ca fiind frumos si iubit.
Creez fundatii solide pentru mine si viata mea. Aleg ca credintele mele sa ma sprijine cu bucurie.
Traiesc cu bucurie. Viata ma ajuta intotdeauna. Totul este bine.
Noi te inconjuram cu dragoste si siguranta. Iti cream un spatiu pentru vindecare. Tu esti iubire.
Acum aleg ganduri armonioase si las bucuria sa curga liber spre mine.
Sunt in deplina pace cu toate detaliile vietii.
Mintea mea este in pace. Sunt in siguranta.
Ma aflu intr-o deplina siguranta. Sunt in pace.
Ma simt bine cu propria sexualitate. Sunt in pace.
Sunt intr-o iubire plina de pace.

Valeriu Popa - Vindecarea prin gandire

Articol preluat de pe site-ul:www.suntsanatos.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu