Vindecarea prin gandire-Noul model de gandire pentru anihilarea programarii negative si instalarea sanatatii -5



‘’Nimic din ceea ce omul gandeste,simte,graieste si faptuieste nu se pierde,ci ramane inscris in Memoria Universala ‘’  Valeriu Popa

Boli cu litera G
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Gat (afectiuni legate de gat)
C.M.P. : Se blocheaza calea exprimarii si canalul creativitatii.
N.M.G. : Imi deschid inima si cant bucuriile iubirii.
Dureri in gat
C.M.P. : Incapacitate de a vorbi in numele propriu. Furie inghitita. Creativitate innabusita. Refuzul schimbarii.
N.M.G. : E foarte bine daca fac putina galagie! Ma exprim cu bucurie si liber. Imi exprim propria creativitate. Sunt bucuros ca ma transform.
Gat-vertebre cervicale
C.M.P. : Reprimarea flexibilitatii. Incapacitate de a vedea si ce e in urma.
N.M.G. : Sunt impacat cu viata. Sunt linistit. Privesc in toate directiile cu iubire.
Gat-deplasari ale vertebrelor
C.M.P. : Refuzul de a vedea si alte parti ale problemei. Rigiditate. Incapatanare.
N.M.G. : E usor si convenabil sa vad si celelalte parti ale problemei. Sunt cai nelimitate de a vedea si a face aceste lucruri. Sunt in siguranta.
Nod in gat
C.M.P. : Frica. Neincredere in procesul vietii.
N.M.G. : Sunt in deplina siguranta. Cred ca VIATA este AICI pentru mine. Liber si bucuros ma exprim asa cum pot mai bine si asa cum sunt.
Gat dureros-intepenire
C.M.P. : Fixat in cuvinte pline de furie. Senzatia ca nu te poti exprima asa cum esti tu.
N.M.G. : Renunt la toate blocajele si sunt liber sa fiu eu insumi.
Greata
C.M.P. : Teama. Respingerea unei idei sau a unei experiente.
N.M.G. : Sunt in siguranta. Am incredere in procesul vietii care imi aduce numai ce este bun pentru mine. Sunt in pace.
Gingii sangerande
C.M.P. : Pierderea bucuriei in deciziile luate in viata.
N.M.G. : Am incredere ca actiunea dreapta este intotdeauna de partea mea. Sunt plin de liniste si pace.
Afectiuni gingivale
C.M.P. : Incapacitate de a lua decizii. Dezinteres fata de viata.
N.M.G. : Sunt o persoana hotarata si darza. Urmez un drum drept si ma accept cu iubire.
Aparatul genital
C.M.P. : Incalcarea principiului masculin sau a celui feminin.
N.M.G. : E perfect sa fiu asa cum sunt.
Probleme genitale
C.M.P. : Grija ca nu esti suficient de bun.
N.M.G. : Ma bucur de propria mea viata. Sunt perfect exact asa cum sunt. Ma iubesc si ma aprob.
Probleme glandulare
C.M.P. : Proasta distributie a ideilor primite si transmise. Ascunderea sinelui.
N.M.G. : Am toate ideile si activitatile ghidate Divin, de care am nevoie. Sunt perfect asa cum sunt.Ma iubesc si ma accept in totalitate.
- Glanda pituitara (hipofiza)
C.M.P. : Ganduri distorsionate, incorecte.
N.M.G. : Mintea si corpul meu sunt intr-un echilibru perfect. Imi supervizez gandurile.
- Glanda tiroida
C.M.P. : Umilire. “Nu voi face niciodata ceea ce doresc sa fac. Cand va veni si randul meu ?”
N.M.G. : Merg dincolo de vechile limitari si acum imi permit sa ma exprim liber si creativ.
Gastrita
C.M.P. : Incertitudini. Nesiguranta indelungata. O senzatie terifianta de infern.
N.M.G. : Ma iubesc si ma accept. Las viata sa-mi calauzeasca pasii.
Gusa
C.M.P. : Ura pentru suferintele indurate. Sentimentul zadarniciei in viata. Neimplinire.
N.M.G. : Sunt puterea si autoritatea in viata mea. Sunt liber sa fiu eu insumi.
Guta
C.M.P. : Nevoia de a domina. Nerabdare. Manie.
N.M.G. : Sunt in siguranta. Sunt plin de iubire si in pace cu mine insumi si cu toti ceilalti.
Gonoree
C.M.P. : Nevoia de pedeapsa pentru faptul de a fi o persoana rea.
N.M.G. : Imi iubesc corpul. Imi iubesc sexualitatea. Ma iubesc pe mine insumi si sunt fericit.
Gripa
C.M.P. : Frica. Credinta in date statistice. Idei preconcepute.
N.M.G. : Ma aflu departe de orice conceptie si superstitii de grup, de idei preconcepute auzite sau mostenite. Sunt eliberat de orice tensiune, inflamatii, influente si manipulari. Sunt eu insumi in pace.
Glezne (afectiuni legate de glezne)
C.M.P. : Rigiditate, vinovatie. Incapacitate de a primi placere.
N.M.G. : Merit sa gasesc bucuria vietii. Accept toate placerile pe care viata mi le ofera.
Afectiuni ale gurii
C.M.P. : Minte inchisa. Incapacitate de a primi idei noi. Concepte statute vechi.
N.M.G. : Intampin si primesc cu bucurie si iubire noi idei si concepte pe care le asimilez cu usurinta.Ma hranesc cu iubire si bucurie pe mine insumi.
Genunchi (afectiuni)
C.M.P. : Ego-ul este incapatanat, indaratnic, dificil. Mandrie. Incapacitate de a se apleca, de a fi flexibil. Nu doreste sa cedeze, sa renunte.
N.M.G. : Iertare, intelegere, compasiune – asta nutresc. Ma mladiez, devin flexibil si curg, plutesc cu usurinta. Totul este perfect.

Boli cu litera H
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Hernie de disc
C.M.P. : Indecizie. Oscilatie prelungita. Senzatie ca viata a devenit de nesuportat.
N.M.G. : Viata imi sprijina toate gandurile, de aceea ma iubesc si ma accept si totul e bine.
Halena
C.M.P. : Atitudini mizerabile, putrede. Ganduri murdare si respingatoare. Barfe rusinoase si josnice.
Manie si ganduri de razbunare.
N.M.G. : Ma exprim si vorbesc doar cu iubire si tandrete. Ma eliberez cu iubire de tot trecutul. Inspir si expir numai iubire.
Hepatita
C.M.P. : Rezistenta la schimbare. Teama. Manie. Ura.
N.M.G. : Mintea mea este curatata (purificata) si libera. Parasesc trecutul si ma indrept catre nou.Totul este bine.
Hemoroizi
C.M.P. : Teama. Furie pentru trecut. Impovarare.
N.M.G. : Ma eliberez de tot ce nu este iubire. Exista timp si spatiu pentru tot ceea ce vreau sa fac.
Hernie
C.M.P. : Rupere a relatiilor. Tensiune, incordare, greutati, expresie creativa incorecta.
N.M.G. : Mintea mea este blanda si armonioasa. Ma iubesc si ma aprob. Sunt liber sa fiu eu insumi.
Herpes labial
C.M.P. : Cuvinte purulente maniate si teama de a le exprima.
N.M.G. : Creez numai experiente pasnice pentru ca ma iubesc. Totul este bine.
Herpes genital
C.M.P. : Convingere in vinovatia sexuala si nevoia de pedepsire. Rusine publica. Credinta intr-un Dumnezeu care pedepseste. Respingerea genitala.
N.M.G. : Credinta mea este ca Dumnezeu ma sprijina. Ma bucur de sexualitatea mea in corpul meu.Sunt minunata.
Herpes simplex
C.M.P. : Cuvinte amare ce au ramas nepronuntate.
N.M.G. : Gandesc si pronunt numai cuvinte de iubire. Sunt in pace si armonie cu viata.
Hirsutism
C.M.P. : Manie care este acoperita. Patura folosita este, de obicei, teama. Dorinta de a invinovati este,adesea, o lipsa a dorintei de a se hrani.
N.M.G. : Sunt un parinte iubitor cu mine insumi. Ma acopar cu iubire si aprobare. Este bine pentru mine sa fiu cine sunt.
Hiperactivitate
C.M.P. : Teama. Te simti sub presiune si innebunit.
N.M.G. : Sunt in siguranta. Toata presiunea se dizolva. Sunt suficient de bun.
Hipertiroidism
C.M.P. : Dezamagire extrema de a nu fi in stare sa faci ceea ce vrei sa faci, adesea, satisfacandu-i pe altii, nu pe tine.
N.M.G. : Imi folosesc puterea in scopuri adecvate. Iau propriile mele decizii. Ma realizez eu insumi.
Hiperventilatie
C.M.P. : Teama. Rezistenta la schimbare. Neancredere in viata.
N.M.G. : Sunt in siguranta oriunde in Univers. Ma iubesc si ma incred in procesul vietii.
Hipoglicemie
C.M.P. : Supraabsorbit de greutatile vietii. “Care-i rostul ?”
N.M.G. : Aleg acum ca viata mea sa fie usoara si plina de bucurie.
Hipotiroidie
C.M.P. : Renuntare. Te simti fara speranta. Intepenire.
N.M.G. : Creez o viata noua cu noi reguli care sa ma sustina.
Hipertensiune
C.M.P. : Vechi probleme emotionale inca nerezolvate.
N.M.G. : Cu bucurie, ma desprind de trecut, cu toate urmarile lui. Sunt in liniste si pace deplina.
Hipotensiune
C.M.P. : Lipsa de iubire in copilarie. Renuntare. “La ce bun? Oricum nu mai vreau nimic”.
N.M.G. : Acum, aleg sa traiesc in sfera bucuriei, a clipei prezente. Viata mea e o continua sarbatoare,plina de fericire.
Boala Hodgkin
C.M.P. : Vina, critica, si frica teribila ca nu esti suficient de bun. O intrecere nebuneasca in a-ti dovedi tie insuti, simultan cu pierdera bucuriei vietii in aceasta cursa infernala, ca nu esti bun, pana cand sangele nu mai poate sprijini fiinta.
N.M.G. : Sunt pe deplin fericit sa fiu eu insumi. Sunt suficient de bun exact asa cum sunt. Ma iubesc si ma accept pana in adancul fiintei. Sunt insasi expresia bucuriei si ea ma ridica. Divinitatea ma sustine. Sunt in pace.

Valeriu Popa,Daruim Lumina si Iubire pentru Vindecarea Sufletului si a Trupului,Ed.Princers,2001,pag.14-17.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu