Vindecarea prin gandire-Noul model de gandire pentru anihilarea programarii negative si instalarea sanatatii -8



‘’Nimic din ceea ce omul gandeste,simte,graieste si faptuieste nu se pierde,ci ramane inscris in Memoria Universala ‘’  Valeriu Popa


Boli cu litera P
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Parkinson
C.M.P. : Teama si dorinta intensa de a controla tot si pe toti.
N.M.G. : Ma relaxez stiind ca sunt in siguranta. Viata este aici pentru mine si am incredere in procesul vietii.
Probleme cu imbatranirea
C.M.P. : Crezuri sociale. Gandire veche. Teama de a fi propria persoana. Refuzul prezentului-acum.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob la fiecare varsta. Fiecare moment al vietii este perfect.
Piciorul atletului
C.M.P. : Frustrare din cauza ca esti neacceptat. Inabilitate de a te misca inainte.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob. Imi acord permisiunea de a merge inainte. E bine sa inaintezi.
Probleme feminine
C.M.P. : Negarea sinelui. Respingerea feminitatii. Respingerea principiului feminin.
N.M.G. : Ma bucur de feminitatea mea. Imi place faptul ca sunt femeie. Imi iubesc co
Probleme cu spatele (coloana)
- partea inferioara
C.M.P. : Teama de bani. Lipsa suportului financiar.
N.M.G. : Am incredere in procesul vietii. Intotdeauna viata imi ofera tot ce am nevoie. Sunt in siguranta.
- mijloc
C.M.P. : Vina. Intepenire.
N.M.G. : Eliberez trecutul. Sunt liber sa ma misc inainte cu iubire in inima mea.
- partea superioara
C.M.P. : Lipsa suportului emotional.Se simte neiubit. Tine iubirea in spate.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob. Viata ma sprijina si ma iubeste.
Paralizie
C.M.P. : Ganduri paralizante.Blocare. Frica. Teroare. Fuga de o situatie sau de o persoana.Rezistenta.
N.M.G. : Gandesc liber si am cu usurinta si bucurie experiente minunate. Sunt una cu viata. Sunt total adecvat situatiilor.
Paralizie Bell
C.M.P. : Control extrem asupra supararii. Neexteriorizarea sentimentelor.
N.M.G. : Este bine pentru mine sa-mi exteriorizez sentimentele. Ma iert.
Paralizie cerebrala
C.M.P. : Nevoia de a uni familia intr-o actiune de iubire.
N.M.G. : Contribui la o viata de familie unita, in pace si iubire. Totul este bine.
Parestezii
C.M.P. : Isi retine dragostea si consideratia. Mort mental.
N.M.G. : Impartasesc iubirea si sentimentele. Raspund iubirii din fiecare.
Pancreas
C.M.P. : E afectat segmentul dulcetii vietii.
N.M.G. : Viata mea este dulce.
Pancreatita
C.M.P. : Respingere. Suparare si frustrare pentru ca viata se pare ca si-a pierdut dulceata.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob si singur imi creez dulceata si bucuria din viata mea.
Paraziti
C.M.P. : Dai puterea altora, ii lasi sa preia conducerea.
N.M.G. : Cu iubire, iau puterea inapoi si elimin toate interferentele.
Probleme cu vezica urinara
C.M.P. : Anxietate. Idei vechi. Teama de a le lasa sa plece. Enervare.
N.M.G. : Ma eliberez usor si confortabil de tot ce e vechi si spun bine ai venit noului. Sunt in siguranta.
Plans
C.M.P. : Lacrimile sunt izvorul vietii, impartasite atat in bucurie cat si in teama si tristete.
N.M.G. : Sunt in pace cu toate emotiile mele. Ma iubesc si ma aprob.
Pirozis
C.M.P. : Teama. Teama. Teama. Teama acaparatoare.
N.M.G. : Respir liber si din plin. Sunt in siguranta. Am incredere in procesul vietii.
Prurit
C.M.P. : Dorinta de a merge impotriva curentului. Remuscare. Nesatisfacut. Te scarpini ca sa scapi sau ca sa iesi.
N.M.G. : Sunt in pace exact unde sunt. Accept tot ce e bun, stiind ca toate nevoile si dorintele se vor implini.
Par incaruntit
C.M.P. : Stres. Presiune si incordare continua.
N.M.G. : Sunt in pace si ma simt destins in orice moment al vietii mele. Sunt puternic si capabil.
Probleme cu picioarele
C.M.P. : Frica de viitor si de a nu putea pasi in viata mai departe.
N.M.G. : Ma misc in propria-mi viata cu bucurie, blandete si usurinta.
- Probleme cu talpile
C.M.P. : Frica de viitor. Intepenire. Nu vrea sa inainteze.
N.M.G. : Inaintez cu bucurie si incredere stiind, ca in viitorul meu totul este perfect.
- Probleme cu tibia
C.M.P. : Distrugerea idealurilor si a standardelor vietii.
N.M.G. : Traiesc pentru a-mi cladi cu iubire si bucurie idealurile si standardele vietii mele.
Plaman (afectiuni)
C.M.P. : Incapacitatea de a primi ceea ce ti se ofera in viata.
N.M.G. : Accept si primesc cu bucurie si intr-un echilibru perfect tot ceea ce mi se ofera in viata.
Afectiuni pulmonare
C.M.P. : Depresie, necaz, suparare. Frica de a primi de la viata. Nu simte placerea si bucuria trairii unei vieti pline si abundente.
N.M.G. : Am capacitatea de a primi din plin abundenta vietii. Traiesc viata cu iubire si bucurie deplina.
- Pneumonie
C.M.P. : Disperat. Obosit de viata. Rani emotionale ce nu li se permite vindecarea.
N.M.G. : Accept liber ideile Divine odata cu respiratia si cu inteligenta vietii. Acesta este un moment
Boala Poison Ivy
C.M.P. : Te simti lipsit de aparare si deschis atacului.
N.M.G. : Sunt puternic si in siguranta.
Poliomielita
C.M.P. : Gelozie paralizanta. Dorinta de a opri pe cineva.
N.M.G. : Este destul pentru fiecare. Imi creez starea de bine si libertatea prin ganduri iubitoare.
Periodontita
C.M.P. : Manie (suparare) pe incapacitatea de a lua decizii. Oameni fara importanta.
N.M.G. : Ma aprob si deciziile mele imi sunt intotdeauna bune.
Prostata
C.M.P. : Temeri mentale ce afecteaza masculinitatea. Cedare. Presiune sexuala si vina. Credinta in imbatranire.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob. Imi accept propria putere. Spiritul meu este mereu tanar.
Psoriazis
C.M.P. : Teama de a fi ranit. Omori sensul sinelui. Refuzul de a accepta responsabilitatea propriilor sentimente.
N.M.G. : Traiesc pentru bucuriile vietii. Merit si accept tot ce-i mai bun in viata. Ma iubesc si ma aprob.
Piele
C.M.P. : E afectata individualitatea. Anxietate, teama. Probleme vechi ingropate.
N.M.G. : Ma simt in siguranta sa fiu eu. Cu iubire ma protejez. Cu ganduri de iubire si bucurie trecutul este iertat si uitat. Sunt liber in acest moment.
Plex solar
C.M.P. : E afectat centrul puterii intuitive. Reactii intestinale.
N.M.G. : Am incredere in vocea mea interioara. Sunt intelept, puternic si tare.

Boli cu litera R
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Rau de miscare
C.M.P. : Teama. Teama de a nu fi controlat.
N.M.G. : Imi controlez intotdeauna gandurile. Sunt in siguranta. Ma iubesc si ma aprob.
Rau de mare
C.M.P. : Teama. Teama de moarte. Lipsa de control.
N.M.G. : Sunt in siguranta totala in Univers. Sunt in pace oriunde.
Rau de masina
C.M.P. : Teama. Dependenta. Te simti prins in capcana.
N.M.G. : Ma misc cu usurinta prin timp si spatiu. Ma inconjoara numai iubire.
Rabie
C.M.P. : Manie. Credinta ca violenta este raspunsul.
N.M.G. : Sunt inconjurat si patruns de pace si armonie.
Rinichi
C.M.P. : Criticism. Dezamagire, nereusita. Rusine. Reactii ca cele ale unui copil mic.
N.M.G. : In viata mea are loc numai actiunea dreapta Divina. Extrag numai binele din fiecare experienta a mea. Este bine sa cresc.
Rani
C.M.P. : Furie fata de propria persoana. Senzatia de vinovatie.
N.M.G. : Imi eliberez calm toata furia. Ma iubesc, ma accept si ma apreciez la adevarata mea valoare.Creez numai experiente de bucurie in lumea mea iubitoare.
Raceli
C.M.P. : Inchistare mentala, slabire interioara si exterioara. Dorinta de izolare: “Lasa-ma-n pace!”
N.M.G. : Sunt in siguranta in orice moment. Iubirea ma inconjoara si ma protejeaza mereu. Sunt in deplina siguranta si totul este bine.
Reumatism
C.M.P. : Lipsa de iubire. Amaraciune cronica. Resentimente. Te simti victimizat.
N.M.G. : Imi creez propriile experiente. Pe masura ce ma iubesc si ma aprob, experientele mele sunt din ce in ce mai bune.
Rigiditate
C.M.P. : Gandire rigida.
N.M.G. : E bine sa fiu flexibil in mintea mea.
Respiratia (probleme)
C.M.P. : Frica si incapacitatea de a lua viata in piept.
N.M.G. : Iubesc viata. Este bine sa traiesti. Sunt in siguranta.
Retinere de fluide
C.M.P. : Intepenit in gandire. Idei imbacsite, dureroase.
N.M.G. : Gandurile mele curg liber si cu usurinta.

Boli cu litera S
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
SIDA
C.M.P. : Se simte lipsit de aparare si fara speranta. Nimanui nu-i pasa. O puternica credinta ca nu este suficient de bun. Negarea eu-lui. Vina sexuala.
N.M.G. : Sunt o expresie Divina, magnifica a vietii. Ma bucur de sexualitatea mea. Ma bucur de tot ceea ce sunt. Sunt puternic si capabil. Ma iubesc si ma apreciez.
Suprarenale (afectiuni glandulare)
C.M.P. : Infrangere. Renuntare. Indiferenta, ignoranta fata de sine. Anxietate.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob din adancul fiintei mele. Am grija de mine si sunt in siguranta.
Solduri (afectiuni)
C.M.P. : Lipsa de incredere in evolutie. Frica de a merge inainte in deciziile importante.
N.M.G. : Sunt intr-un echilibru perfect. Inaintez in viata cu hotarare si cu bucuria oricarei varste.
Scleroza laterala amiotrofica
C.M.P. : Lipsa bucuriei in a accepta si recunoaste propria valoare. Negarea si refuzul succesului.
N.M.G. : Stiu ca prezint incredere. Viata ma iubeste. Sunt in siguranta in orice situatie.
Probleme ale sangelui
C.M.P. : Pierderea bucuriei, a inspiratiei, a circulatiei ideilor.
N.M.G. : Idei si ganduri noi circula liber cu bucurie in fiinta mea.
Afectiuni ale sanilor
C.M.P. : Refuz de a hrani propria fiinta, propriul sine. A pune inainte de toate pe oricine altcineva, sufocandu-l. Exagerare a protectiei.
N.M.G. : Sunt importanta, contez. Acum am grija de mine si ma hranesc cu iubire si bucurie. Ii las pe toti ceilalti liberi sa fie asa cum doresc si suntem cu totii liberi si in deplina siguranta.
Surditate
C.M.P. : Respingere. Izolare. Incapatanare. “Nu ma pisa”. Ce nu vrei sa asculti ?
N.M.G. : Ascult Divinitatea si ma bucur de tot ceea ce sunt capabil sa aud. Sunt unul (una) cu totul.
Scleroza in placi
C.M.P. : Frica. Rigiditate. Incapatanare. Inima impietrita si ingreunata. La fel si mintea.
N.M.G. : Creez o lume plina de iubire si bucurie prin alegerea de ganduri si emotii luminoase si blande. Sunt liber si in siguranta.
Spate (curbura lui) (afectiuni)
C.M.P. : Incapacitatea de a curge in sprijinul vietii. Frica si incercarea de a reveni la ideile vechi.Neincrederea in viata. Lipsa increderii in general. Lipsa curajului si a responsabilitatii.
N.M.G. : Renunt la toate fricile. Stiu ca viata ma sprijina intotdeauna si am incredere in ea. Sunt plin de iubire si bucurie. Sunt in siguranta.
Sindrom premenstrual
C.M.P. : Respingerea proceselor legate de feminitate. Confuzie lasata sa domine. Oferirea puterii unor influente exterioare.
N.M.G. : Acum imi asum responsabilitatea mintii, corpului si vietii mele. Sunt o femeie plina de putere si minunata. Orice particica din corpul meu functioneaza perfect. Ma iubesc si sunt in pace.
Scabie
C.M.P. : Gandire infectata. Permiti celorlalti sa-ti intre sub piele.
N.M.G. : Sunt expresia vie a tot ceea ce exista. Sunt plin de iubire si bucurie. Sunt chiar eu insumi.
Sciatica
C.M.P. : Delasator. Mai putin exigent. Frica legata de bani si de viitor.
N.M.G. : Ma misc cu blandete, bunatate si bucurie. Sunt inconjurat numai de bine. Sunt in siguranta.
Sclerodermie
C.M.P. : Protejarea eu-lui de viata. Neincrederea eu-lui in necesitatea de a fi aici. Grija fata de eu.
N.M.G. : Ma destind complet pentru ca acum stiu ca sunt in siguranta. Cred in viata si in mine.
Senilitate
C.M.P. : Intoarcerea la asa-numita siguranta a copilariei. Atentie revendicativa si grija. O forma de
control fata de tot ce te inconjoara. Evadare.
N.M.G. : Divinitatea ma protejeaza. Sunt in siguranta si pace. Inteligenta Universului functioneaza in toate aspectele vietii.
Sinuzita
C.M.P. : Iritatie fata de o anumita persoana. Ceva inchistat.
N.M.G. : Declar pace si armonie in interiorul si imprejurul meu, pentru totdeauna. Totul este bine.
Sforait
C.M.P. : Refuz incapatanat de a se desprinde de tiparele vechi.
N.M.G. : Renunt la toate tiparele vechi. Iubirea si bucuria se instaleaza in mintea si corpul meu.Inaintez spre un viitor nou, proaspat si plin de viata.
Splina (afectiuni)
C.M.P. : Obsesii. Obsedat de lucruri si situatii.
N.M.G. : Ma iubesc si ma accept. Cred in viata si in faptul ca ma ajuta. Sunt in siguranta. Totul este bine.
Schelet (oase) (afectiuni ale scheletului osos)
C.M.P. : E afectata structura vietii.
N.M.G. : Sunt puternic si sanatos. Sunt bine construit.
Sterilitate
C.M.P. : Frica si rezistenta fata de procesul vietii sau inutilitatea exprimarii paternitatii/maternitatii.
N.M.G. : Cred in procesul vietii. Sunt intotdeauna in locul optim, facand exact ceea ce trebuie la momentul potrivit. Ma iubesc si ma accept.
Stomac (gastrita, ulcer)
C.M.P. : Inspaimantare. Teama de nou. Incapacitatea de a asimila ce e nou. Prea mult.
N.M.G. : Viata ma accepta. Asimilez tot ce e nou ca eveniment din orice zi. Totul este bine.
Suicid
C.M.P. : Vede viata doar in alb si negru. Refuzul de a vedea si alt drum.
N.M.G. : Traiesc in totalitatea posibilitatilor. Aici exista intotdeauna un drum nou. Sunt in siguranta.
Spasme
C.M.P. : Incordarea gandurilor pana la frica.
N.M.G. : Renunt, ma destind si inaintez. Sunt in siguranta.
Sifilis
C.M.P. : Neacceptarea ta asa cum esti.
N.M.G. : Hotarasc sa fiu eu insumi. Ma accept exact asa cum sunt.

Boli cu litera T
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Tumori fibroide si chisturi (probleme feminine)
C.M.P. : Nutrirea unei dureri de la partener. O lovitura pentru ego-ul feminin.
N.M.G. : Constientizez ca sabloanele din mine atrag asemenea experiente. Creez doar bine in viata mea.
Tumori
C.M.P. : Credinte incorect computerizate. Incapatanare. Refuzul de a schimba vechile modele.
N.M.G. : Este usor pentru mine sa programez computerul mintii mele. Viata mea se schimba intr-o maniera pozitiva si mintea mea este acum noua.
Tromboza coronara
C.M.P. : Te simti singur si infricosat. “Nu sunt suficient de bun. Nu fac destul. N-am sa reusesc niciodata.”
N.M.G. : Sunt una cu toata viata. Universul ma sprijina in intregime. Totul este bine.
Tensiune arteriala
C.M.P. : Probleme emotionale nerezolvate de mult timp.
N.M.G. : Ma eliberez cu bucurie de trecut. Sunt in pace.
Tuse
C.M.P. : O dorinta de a spune ceva lumii: “Ascultati-ma, vedeti-ma!”
N.M.G. : Sunt luat in seama si apreciat in cele mai pozitive moduri. Sunt iubit.
Taieturi
C.M.P. : Pedepse ce nu urmeaza propriile reguli.
N.M.G. : Creez o viata plina de recompense.
Tetanos
C.M.P. : Manie. Dorinta de a controla. Refuz de a exprima sentimentele.
N.M.G. : Am incredere in procesul vietii. Cer cu usurinta ceea ce doresc. Viata ma sprijina.
Testicule (afectiuni)
C.M.P. : Incalcarea principiului masculin. Ranirea masculinitatii.
N.M.G. : Este bine sa fii barbat.
Timus (afectiuni glandulare)
C.M.P. : Te simti atacat de viata.
N.M.G. : Gandurile iubitoare mentin sistemul meu imunitar puternic. Sunt in siguranta pretutindeni.Sunt plin de iubire.
Tiroida (afectiuni glandulare)
C.M.P. : Umilire. Nu faci niciodata ceea ce doresti. “Cand va fi si randul meu ?”
N.M.G. : .G.: Merg dincolo de vechile limitari si-mi permit sa ma exprim liber si cre
Ticuri
C.M.P. : Teama. Sentimentul ca esti privit de ceilalti.
N.M.G. : Viata intreaga ma accepta. Totul este bine. Sunt in siguranta.
Tuberculoza
C.M.P. : Te consumi datorita egoismului. Posesivitate. Ganduri crude. Razbunare.
N.M.G. : Asa cum ma iubesc si ma aprob, creez o lume pasnica si plina de bucurie pentru a trai in ea.
Torticolis
C.M.P. : Intepenire. Ganduri intepenite.
N.M.G. : Este in regula daca vad si alte puncte de vedere.


Valeriu Popa,Daruim Lumina si Iubire pentru Vindecarea Sufletului si a Trupului,Ed.Princers,2001,pag.23-29.

Un comentariu: