Vindecarea prin gandire-Noul model de gandire pentru anihilarea programarii negative si instalarea sanatatii -7



‘’Nimic din ceea ce omul gandeste,simte,graieste si faptuieste nu se pierde,ci ramane inscris in Memoria Universala ‘’  Valeriu Popa


Boli cu litera N
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Defecte din nastere
C.M.P. : Karma. Chestiuni neterminate.
N.M.G. : Fiecare experienta este perfecta pentru evolutia mea. Sunt in pace asa cun sunt.
Neoplasm
C.M.P. : Se hranesc rani vechi si se construiesc resentimente.
N.M.G. : Iert cu usurinta. Ma iubesc si ma voi recompensa cu ganduri de lauda. Sunt in siguranta.
Negi
C.M.P. : Mici exteriorizari ale urii. Credinta in soarta grea si uratenie.
N.M.G. : Simt iubirea si frumusetea vietii in deplina ei exprimare.
Nod in gat
C.M.P. : Frica. Neincredere in procesul vietii.
N.M.G. : Sunt in deplina siguranta. Am incredere in procesul vietii. Sunt liber si ma exprim bucuros cum pot mai bine.
Narcolepsie
C.M.P. : Nu coopereaza. Frica extrema. Vrea sa scape de tot. Nu doreste sa fie aici.
N.M.G. : Ma sprijin pe intelepciunea si ghidarea Divina ce ma protejeaza tot timpul. Sunt in siguranta.
Noduli
C.M.P. : Resentiment, frustrare si ego ranit pe cariera.
N.M.G. : Eliberez caile insuccesului si permit succesului sa fie al meu.
Nevralgie
C.M.P. : Pedeapsa pentru vina. Suferinta pe comunicare.
N.M.G. : Ma iert. Ma iubesc si ma aprob. Comunic cu iubire.
Nefrita
C.M.P. : Reactie exagerata intr-un esec sau o dezamagire.
N.M.G. : Doar actiunile corecte isi gasesc loc in viata mea. Totul este bine.
Nervi (afectiuni nervoase)
C.M.P. : Blocarea comunicarii si a receptivitatii.
N.M.G. : Comunic cu usurinta si cu bucurie.
- Cadere nervoasa
C.M.P. : Centrarea pe sine. Infundarea canalelor de comunicare.
N.M.G. : Imi deschid inima si creez comunicare cu iubire. Sunt insiguranta. Totul e bine.
- Nervozitate
C.M.P. : Teama. Anxietate. Graba. Lupta. Neincredere in viata.
N.M.G. : Sunt intr-o calatorie nesfarsita in eternitate si mai am destul timp. Comunic cu inima mea.Totul e bine.
Nas (afectiuni)
C.M.P. : Necunoasterea sinelui.
N.M.G. : Recunosc propria mea abilitate intuitiva.
- Sangerari nas
C.M.P. : Nevoia de recunoastere. Te simti neluat in seama si neapreciat.Plangi dupa iubire.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob. Imi recunosc adevarata valoare. Sunt minunat.
- Nas infundat
C.M.P. : Ceri ajutor. Plans interior.
N.M.G. : Ma iubesc si ma sprijin in modurile placute mie.
- Nas incarcat
C.M.P. : Nu-si recunoaste propria valoare.
N.M.G. : Ma iubesc si ma apreciez.
- Nas care curge
C.M.P. : Plans interior. Lacrimi de copil. Victima.
N.M.G. : Imi dau seama si accept ca sunt o forta creatoare in universul meu. Acum aleg sa ma bucur de viata.

Boli cu litera O
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Os pubian (dureri, ciuperci)
C.M.P. : Lipsa protectiei genitale.
N.M.G. : Sexualitatea mea este in siguranta.
Otita
C.M.P. : Manie. Nu doreste sa auda. Prea multa zarva. Parinti argumentand.
N.M.G. : Armonia ma inconjoara. Ascult cu iubire ceea ce este bun si placut. Sunt in centrul iubirii.
Oase – fracturi
C.M.P. : Revolta contra autoritatilor.
N.M.G. : In lumea mea sunt singura autoritate, pentru ca sunt singura persoana ce gandeste in mintea mea. Sunt bine structurat si echilibrat.
Deformari oase
C.M.P. : Presiune mentala si incordare. Muschii nu se pot relaxa. Pierderea mobilitatii mentale.
N.M.G. : Respir in viata din plin. Ma relaxez si am incredere in procesul vietii.
Osteomielita
C.M.P. : Suparare si frustrare in fiecare structura a vietii. Se simte de nesuportat.
N.M.G. : Sunt in pace si am incredere in procesul vietii. Sunt in siguranta.
Osteoporoza
C.M.P. : Lipsa unui suport in viata.
N.M.G. : Ma ridic pentru mine si viata ma sprijina intr-un mod neasteptat.
Oboseala
C.M.P. : Rezistenta. Plictiseala. O lipsa de iubire.
N.M.G. : Sunt entuziasmat de viata si plin de energie, liber si in siguranta.
Ovare (afectiuni)
C.M.P. : Creativitate blocata.
N.M.G. : Sunt echilibrata in curgerea creatiei mele.
Ochi (afectiuni)
C.M.P. : Incapacitate de a vedea clar trecutul, prezentul si viitorul.
N.M.G. : Vad cu iubire si cu bucurie.
- Cheratita
C.M.P. : Furie extrema, devastatoare, terifianta. Dorinta nebuna de a lovi sau de a sfarama pe oricine si orice din cale.
N.M.G. : Permit iubirii din adancul inimii mele sa vindece absolut tot ceea ce vad. Aleg pacea. Totul e bine in lumea mea.
- Probleme cu ochii
C.M.P. : Nu-ti place ce vezi in propria viata.
N.M.G. : Creez acum o viata la care imi place sa ma uit.
- Astigmatism
C.M.P. : Necaz cu eul. Teama de a vedea propria persoana.
N.M.G. : Vreau sa-mi vad acum propria frumusete si splendoare.
- Cataracta
C.M.P. : Incapacitatea de a vedea inainte cu bucurie.
N.M.G. : Viata este eterna si plina de bucurie.
- Probleme cu ochii la copii
C.M.P. : Nu doresc sa vada ce se intampla in familia lor.
N.M.G. : Armonia, bucuria, frumusetea si siguranta inconjoara acest copil.
- Ochi incrucisati (strabism)
C.M.P. : Nu doresc sa vada ce se intampla. Scopuri incrucisate.
N.M.G. : Este sigur pentru mine sa privesc. Sunt in pace .
- Hipermetropie
C.M.P. : Frica de a vedea in prezent.
N.M.G. : Sunt in siguranta aici si acum.
- Glaucom
C.M.P. : Neiertare, de piatra. Presiune din rani vechi. Covarsit de tot.
N.M.G. : Privesc cu dragoste si cu tandrete.
- Exoftalmie
C.M.P. : Teama de a vedea prezentul, chiar aici.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob chiar acum.
- Ochi uscati
C.M.P. : Ochi suparati. Refuzul de a vedea cu dragoste. Ar prefera sa moara decat sa ierte, fiind rautacios.
N.M.G. : Doresc sa iert. Respir viata si vad cu compasiune si ma aprob.
- Ochi uscati (conjunctivita)
C.M.P. : Manie si frustrare. Nu doreste sa vada.
N.M.G. : Eliberez nevoia de a avea dreptate. Sunt impacat. Ma iubesc si ma aprob.
Obezitate
C.M.P. : Emotivitate excesiva. Adesea arata frica si nevoie de protectie. Frica poate fi mascata de o furie exterioara si o rezistenta in a ierta.
N.M.G. : Sunt protejat de insasi iubirea Divina. Sunt in siguranta intotdeauna. Sunt dornic sa cresc si sa imi asum responsabilitatile vietii. Ii iert pe toti, iar acum imi formez propria viata asa cum mi-o doresc. Sunt in deplina siguranta.
- Obezitate maini
C.M.P. : Furia unei iubiri refuzate.
N.M.G. : E bine pentru mine sa creez toata iubirea pe care mi-o daruiesc.
- Obezitate pantec
C.M.P. : Furia unei hraniri refuzate.
N.M.G. : Ma hranesc cu hrana spirituala. Sunt liber si pe deplin multumit.
- Obezitate solduri
C.M.P. : Furii incapatanate, remanente fata de parinti.
N.M.G. : Sunt dornic sa uit trecutul. E mai bine pentru mine sa depasesc limitarile parintilor.
- Obezitate coapse, pulpe
C.M.P. : Manii copilaresti pastrate inca. Furie fata de tata.
N.M.G. : Imi vad tatal ca pe un copil neiubit si-l iert usor. Amandoi suntem liberi.
- Obezitate – grasime
C.M.P. : Frica. Nevoia de ocrotire. Fuga fata de sentimente. Nesiguranta. Autorespingere. In cautarea implinirii.
N.M.G. : Sunt in pace cu propria-mi fiinta si cu propriile mele emotii si trairi. Sunt in siguranta acolo unde sunt. Imi creez propria siguranta. Ma iubesc si ma accept exact asa cum sunt.

Valeriu Popa,Daruim Lumina si Iubire pentru Vindecarea Sufletului si a Trupului,Ed.Princers,2001,pag.20-23.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu