Vindecarea prin gandire-Noul model de gandire pentru anihilarea programarii negative si instalarea sanatatii -6



‘’Nimic din ceea ce omul gandeste,simte,graieste si faptuieste nu se pierde,ci ramane inscris in Memoria Universala ‘’  Valeriu Popa


Boli cu litera I
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Inima (afectiuni)
C.M.P. : Lipsa iubirii si a sigurantei.
N.M.G. : Inima mea bate in ritmul iubirii.
- Afectiuni ale inimii (tensiune)
C.M.P. : Stagnarea unor probleme emotionale. Pierderea bucuriei. Impietrirea inimii. Credinta in stress si incordare.
N.M.G. : Bucurie! Bucurie! Bucurie! Permit cu iubire bucuriei sa curga prin mintea, trupul si experienta mea.
- Atac de cord
C.M.P. : Stocarea bucuriei inimii in favoarea banilor sau a pozitiei sociale.
N.M.G. : Aduc inapoi bucuria in centrul inimii mele. Exprim mereu numai iubire pentru toti.
Ileita (boala Crohn, enterita)
C.M.P. : Frica. Griji. Suparari. Senzatia de a nu fi suficient de bun.
N.M.G. : Ma iubesc si ma accept deplin. Tot ceea ce fac este perfect. Sunt in pace si sunt minunat.
Impotenta
C.M.P. : Tensiune sexuala, stres, culpabilizare. Convingeri sociale. Ciuda impotriva unui partener anterior. Teama de mama.
N.M.G. : Accept acum si permit ca intreaga putere a principiului meu sexual sa opereze cu usurinta si bucurie.
Incontinenta
C.M.P. : Emotii exacerbate. Sentimentul ca-ti scapa controlul mental al emotiilor.
N.M.G. : Ma accept si ma iubesc in intregime cu bucurie. E mai sigur pentru mine sa-mi exprim emotiile.
Indigestie
C.M.P. : Anxietate, inspaimantare, frica la nivelul intestinelor.
N.M.G. : Diger si asimilez toate experientele noi, cu bucurie si liniste.
Infectii virale
C.M.P. : Nemultumire, furie, pierderea bucuriei, amaraciune.
N.M.G. : Cu iubire, permit bucuriei sa curga liber in viata mea. Sunt linistit, echilibrat. Ma iubesc.
Inflamatii
C.M.P. : Frica. Vede rosu inaintea ochilor. Ganduri inflamate.
N.M.G. : Gandurile mele sunt echilibrate si linistite, curate si in pace.
Infectii urinare
C.M.P. : Abtinerea de la urinare. Opozitie si respingere a sexului sau a iubirii. Invinovatirea tuturor.
N.M.G. : Renunt la tiparele din mintea mea care au creat aceste conditii. Sunt bucuros sa ma schimb.Ma iubesc si ma accept.
Infectii micotice
C.M.P. : Nu se suporta pe sine. Refuzul propriilor nevoi.
N.M.G. : Aleg sa ma sprijin pe mine insumi.
Intestine (afectiuni)
C.M.P. : Frica de a renunta la vechi si grija pentru chestiuni marunte.
N.M.G. : Renunt liber si cu deplina usurinta la tot ce este vechi in fiinta mea si primesc cu bucurie noul.
Icter
C.M.P. : Prejudecati interioare si exterioare. Motive nejustificate, dezechilibrante.
N.M.G. : Simt toleranta, compasiune, iubire si tandrete pentru toti semenii, inclusiv pentru mine.

Boli cu litera L
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Litiaza renala
C.M.P. : Gramezi de manie, nedizolvate.
N.M.G. : Dizolv cu usurinta toate problemele trecutului.
Laringita
C.M.P. : Atat de suparat, ca nu poate vorbi. Teama de a vorbi. Resentimente contra autoritatii.
N.M.G. : Sunt liber sa inteleg ceea ce vreau. Este bine sa ma exprim. Sunt in pace.
Leucemie
C.M.P. : Inspiratie ucisa brutal. “Care-i rostul ?”
N.M.G. : Merg dincolo de limitarile mele din trecut in libertatea lui “acum”. Este bine si sigur sa fiu eu.
Leucoree
C.M.P. : Credinta ca femeia este fara putere fata de sexul opus. Manie la adresa partenerului.
N.M.G. : Imi creez toate experientele. Eu sunt puterea. Ma bucur de feminitatea mea. Sunt libera.
Lupus eritematos
C.M.P. : Renuntare. Mai bine mori decat sa lupti pentru sine. Manie si autopedepsire.
N.M.G. : Vorbesc pentru mine liber si usor. Cer puterea mea. Ma iubesc, ma aprob. Sunt liber si in siguranta.
Limfa
C.M.P. : O avertizare ca mintea are nevoie sa fie centrata in partile esentiale ale vietii.
N.M.G. : Eu sunt acum total centrat in iubirea si bucuria de a trai viata. Curg cu iubire si bucurie.Pacea mintii este a mea.
Limba (afectiuni)
C.M.P. : Incapacitatea de a gusta placerile vietii.
N.M.G. : Ma bucur de darnicia vietii.
Luxatii
C.M.P. : Furie si rezistenta. Refuzul de a se misca intr-o directie sigura.
N.M.G. : Viata ma conduce doar catre ceea ce este mai bun pentru mine. Sunt in pace.

Boli cu litera M
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Muscaturi (predispozitie la muscaturi de animale)
C.M.P. : Teama. Deschis la fiecare slabiciune. Manie in interior. Nevoia de pedeapsa. Iritari nervoase.
N.M.G. : Ma iert, ma iubesc acum si intotdeauna. Sunt liber. Totul este bine.
Mirosul corpului
C.M.P. : Teama. Nu-ti place propria persoana. Frica fata de ceilalti.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob. Sunt in siguranta acum si pentru totdeauna.
Maduva spinarii (afectiuni)
C.M.P. : Reprezinta cele mai adanci credinte despre sine, cum te sprijini si cum ai grija de tine.
N.M.G. : Spiritul Divin este structura vietii mele. Sunt in siguranta, iubit si sprijinit total.
Maini (orice afectiune a mainii)
C.M.P. : Tot felul de activitati. Tinere si manuire. Mangaiere, piscare, prindere.
N.M.G. : Aleg sa manuiesc toate experientele mele cu usurinta, iubire si cu bucurie.
Malarie
C.M.P. : Dezechilibru in viata si in natura interioara.
N.M.G. : Sunt unit si in echilibru cu toata viata. Sunt in siguranta.
Mastoidita
C.M.P. : Manie si frustrare. Esti surd la ceea ce se intampla. Teama ce infecteaza intelegerea.
N.M.G. : Pacea si armonia Divina ma inconjoara si ma patrund. Sunt o oaza de pace, bucurie si iubire. Totul e bine in lumea mea.
Menopauza (tulburari)
C.M.P. : Teama de a nu mai fi dorita. Teama de imbatranire. Respingere a sinelui. Nu te simti suficient de buna.
N.M.G. : Sunt echilibrata si in pace cu toate schimbarile ciclului meu si imi binecuvantez corpul cu iubire.
Menstruatie (probleme)
C.M.P. : Respingerea propriei feminitati. Vina. Teama. Credinta ca organele genitale sunt pacatoase si murdare.
N.M.G. : Imi accept intreaga mea putere ca femeie si accept toate procesele corpului meu ca fiind normale si naturale. Ma iubesc si ma aprob.
Migrena
C.M.P. : Iti displace sa fii condus. Rezistenta la curgerea vietii. Teama sexuala.
N.M.G. : Ma relaxez in curgerea vietii si las viata sa-mi procure tot ceea ce trebuie in mod usor si confortabil. Viata este pentru mine.
Mononucleoza
C.M.P. : Suparare ca nu primesti iubire si apreciere. Ii invinovatesti pe altii. Mult criticism interior. Nu-ti mai pasa de tine.
N.M.G. : Sunt una cu viata toata. Ma vad pe mine in altii si iubesc ceea ce vad. Ma bucur sa traiesc.
Muschi (afectiuni)
C.M.P. : Rezistenta la experiente noi. Inabilitate de a te misca prin viata.
N.M.G. : Viata este pentru mine un dans de bucurie.
Distrofie musculara
C.M.P. : Nu merita sa cresti.
N.M.G. : Las in urma limitarile parintilor. Sunt liber sa fiu cel bun pentru mine asa cum pot.
Maxilar inclestat
C.M.P. : Furie. Pierderea controlului. Refuzul de a-si exterioriza sentimentele.
N.M.G. : Cred in viata si in procesele ei. Vorbesc usor si ma exprim bland. Viata ma sprijina.
Miopie
C.M.P. : Frica de viitor. Neincredere in ceea ce urmeaza.
N.M.G. : Cred in procesul vietii. Sunt in siguranta.
Meningita
C.M.P. : Ganduri inflamate si ura fata de viata.
N.M.G. : Renunt la toate culpabilizarile si accept sa primesc linistea, calmul si bucuria vietii.


Valeriu Popa,Daruim Lumina si Iubire pentru Vindecarea Sufletului si a Trupului,Ed.Princers,2001,pag.17-20.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu