Vindecarea prin gandire-Noul model de gandire pentru anihilarea programarii negative si instalarea sanatatii -4



‘’Nimic din ceea ce omul gandeste,simte,graieste si faptuieste nu se pierde,ci ramane inscris in Memoria Universala ‘’  Valeriu Popa

 Boli cu litera E
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire
Echimoze
C.M.P. : Mici ciocniri in viata. Autopedepsire.
N.M.G. : Ma iubesc si-mi sunt drag. Sunt bun si gentil cu mine. Totul este bine.
Enurezis
C.M.P. : Frica de un parinte, in special de tata.
N.M.G. : Acest copil este privit cu iubire, compasiune si intelegere. Totul este bine.
Echilibru (pierderea sa)
C.M.P. : Gandire imprastiata. Necentrare.
N.M.G. : Ma centrez in siguranta si accept perfectiunea vietii mele. Totul este bine.
Eczema
C.M.P. : Eruptii mentale. Antagonisme.
N.M.G. : Armonia si pacea, dragostea si bucuria ma inconjoara si raman cu mine. Sunt in siguranta.
Emfizem (pulmonar)
C.M.P. : Teama de a accepta viata. Nu merita sa traiesti.
N.M.G. : Este dreptul meu din nastere sa traiesc din plin si in libertate. Iubesc viata. Ma iubesc pe mine.
Epilepsie
C.M.P. : Mania persecutiei. Respingerea vietii. Sentimentul unui mare efort. Auto-violenta.
N.M.G. : Aleg sa vad viata eterna plina de bucurie. Sunt etern, bucuros si in pace.
Edem
C.M.P. : De ce sau de cine nu te poti desprinde ? Ce iti este teama sa pierzi ?
N.M.G. : De buna voie ma eliberez de trecut. Este bine pentru mine sa-l uit. Sunt liber acum.
Endometroza
C.M.P. : Insecuritate, dezamagire si frustrare. Inlocuirea iubirii de sine cu substituenti invinuitori.
N.M.G. : Sunt puternica si dorita. Este minunat sa fii femeie. Ma iubesc si sunt implinita.
Entorse
C.M.P. : Manie si rezistenta. Nu doresti sa te misti in anumite sectoare ale vietii.
N.M.G. : Am incredere ca viata ma conduce spre binele meu. Sunt impacat.
Excrescente
C.M.P. : Hranirea unor vechi dureri. Intretinerea resentimentelor.
N.M.G. : Iert usor. Ma iubesc in totalitate si imi port de grija. Sunt multumit.

Boli cu litera F
C.M.P. = cauza mentala a problemei
N.M.G. = noul model de gandire

Fata (orice afectiune legata de fata)
C.M.P. : Ceea ce aratam lumii.
N.M.G. : Este bine sa fiu eu. Exprim ceea ce sunt.
Febra de fan
C.M.P. : Congestie emotionala. Vina. Credinta in persecutie.
N.M.G. : Sunt una cu viata. Sunt in siguranta tot timpul.
Fese-sezut
C.M.P. : Reprimarea puterii.
N.M.G. : Imi folosesc puterea intelept. Sunt puternic. Sunt in siguranta. Totul este bine.
Fata cazuta
C.M.P. : Fata cazuta vine de la ganduri cazute ale mintii. Resentiment contra vietii.
N.M.G. : Imi exprim bucuria de a trai si imi permit sa ma bucur total de fiecare moment al vietii. Iubire si bucurie. Trecutul este iertat si uitat. Sunt liber in acest moment.
Febra
C.M.P. : Manie intetita. Ardere.
N.M.G. : Sunt o expresie calma, linistita a pacii, iubirii si vietii.
Fibroza chistica
C.M.P. : O credinta intima, inradacinata ca viata nu lucreaza de partea ta: “Saraca de mine”.
N.M.G. : Viata ma iubeste si eu iubesc viata. Accept sa primesc toata abundenta, libertatea, bucuria
vietii.
Ficat (afectiuni)
C.M.P. : Suparari si emotii primitive. Manie.
N.M.G. : Caut iubirea, pacea si bucuria si le gasesc pretutindeni.
Flatulenta
C.M.P. : Intepenire. Frica. Idei nedigerate.
N.M.G. : Ma destind si las viata sa curga prin mine cu usurinta. Sunt in siguranta.
Flebita
C.M.P. : Manie si frustrare. Invinuind pe altii pentru limitarile si lipsa bucuriei in viata.
N.M.G. : Bucuria curge acum libera in interiorul meu si sunt impacat cu viata.
Frigiditate
C.M.P. : Teama. Negarea placerii. Credinta ca sexul este rau. Parteneri insensibili. Teama de tata.
N.M.G. : Este bine pentru mine sa ma bucur de corpul meu. Ma bucur ca sunt femeie.
Furuncul
C.M.P. : Manie. Fierberea otravitoare a gandurilor la adresa nedreptatilor personale.
N.M.G. : Ma eliberez de trecut si imi acord timp pentru a-mi vindeca fiecare parte a vietii. Exprim iubire si bucurie si sunt in pace.

Valeriu Popa,Daruim Lumina si Iubire pentru Vindecarea Sufletului si a Trupului,Ed.Princers,2001,pag.12-14.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu